Audi Quattro
~ Jaunumi ~
27.maijs, 2009
Sākam publicēt aprakstus. Lasi vairāk...
3.marts, 2009
Dzimst šī lapa. Lasi vairāk...
3.marts, 1980
Dzimst leģenda - Audi Quattro. Lasi vairāk...
... turpinājums ...
Nauda sāk iet vairāk, ka izdarīti darbi. Tad kādu laiku vispār viss apstājās, jo redz', darbinieki mainoties un neesot, kas strādā... tad parādījās jauns darbu vadītājs un metinātājs, un solījumi, ka viss notikšoties. Kādu laiku kaut kas arī notika sāka metināt sliekšņus.
Steidzamā kārtā tika sagādāts viss ko meistari prasīja. Tad atkal ilgu laiku nekas nenotika. Kas uzvilka tā ne pa jokam, ņemot vērā, ka donors tika atrasts un izjaukts nepilnas nedēļas laikā, lai tik puikām viss būtu
Lēnu garu tika sasmērēta apakša
Starp citu bija jau pienācis 3.jūnijs (līgumā noteiktais, absolūtais, max termiņš), kad auto gatavu, sakrāsotu vajadzēja atdot, un summa, kas bija iztērēta, neiedziļinoties sīkumos, tuvojas 2t! Un tad sekoja šoka mirklis (!!!) Tāme, kurā aprakstīti padarītie viena posma darbi. Citēšu:
... Pr.spārnu tīrīšana un strūklošana - ... lvl, durvju tīrīšana un strūklošana - ... lvl, bažnieka vāka tīrīšana un strūklošana - ... lvl, motora pārsega tīrīšana un strūklošana - ... lvl, ... Noteikti, ka, ja būtu redzējis savu sejas izteiksmi spogulī, sabītos Neviļus radās jautājums, ko šis burvīgais sētas kantoris AP darbnīca saprot ar vārdu "virsbūve"? Un tad Māris man pavisam nevainīgi centās ieskaidrot, ka auto virsbūve ir viss, izņemot iepriekš uzskaitītās detaļas. Domāju, ka arī forumu adminiem jāierosina papildus tādas sadaļas kā durvis, bažnieks un motora pārsegs jo tās pēc AP darbnīcas neiederas zem sadaļas virsbūve !!! Turpinājumā sekoja vēl daudz pārsteigumu. Atsevišķi tika iegādātas "amerikankas", ko par atsevišķu samaksu nopulēja, sastrūkloja un sakrāsoja. Pēc pāris dienām dabūju atpakaļ vienu saplēstu lukturi ar pavadošo frāzi - šis ir jāsamaina... easy, ne?!? Ieiešu veikalā un kā baltmaizi pa 0,36 lvl nopirkšu. Fu@k! Tad sekoja vēl viena tāme! Lai auto pabeigtu, vajag 1600 vai 1800 lvl (tagad vairs precīzi neatceros, bet šoks jebkurā gadījumā bija pamatīgs). Apzināju tirgu. ņemot vērā, ka ir dižķibele, arī krāsošanas cenas ir kritušās. Atradu trīs piegādātājus, kas bija gatavi uzņemties krāsot pa +/- 500 lvl. Izrunājāmies, izstrīdējāmies - rezultātā AP darbnīcas Māris piekrita un apņēmās pabeigt darbus par $$$, kas pēc būtības bija pirmās saskaņotās tāmes ietvaros. Gluži nemanot (tā laikam domāja AP darbnīca) bija pagājis vēl mēnesis virs noteiktā termiņa. Tad sekoja vēl pārdesmit pārsteigumu - izrādās durvju eņģes arī neietilpst pie virsbūves, bamperi arī tika notāmēti atsevišķi ... Pēdējās lietas akceptēju, jo tik ļoti gribējās lai mans UR ir smuks! Sākās krāsošana... Un sekoja solījums, ka pēc nedēļas auto būšot gatavs ! Pagāja nedēļa - aizbraucu, auto kā stāvēja, tā stāvēja... "...viss ir procesā un pēc nedēļas auto būs..." un solījumi, solījumi ... tad vēl pēc nedēļas auto tikai kaut kur aizvest - pēc trīs dienām būs atpakaļ ... jau sakrāsots ... pēc 4 dienām braucu ar fochuku ... nu tik būs fotosesija ... auto nav ... zvans - būs, būs ... atkal solījumi. Vēl pēc nedēļas auto parādījās. Atlika vēl tikai salikt - pielikt visu, kas neskaitās virsbūve - spārnus, durvis, abus pārsegus. Pa lielam ņemot, ja 2 cilvēki pieķeras, darbdienas laikā šos darbus var izdarīt. Pagāja vēl nedēļa auto kā stāv, tā stāv ... Neesot bamperi?! A nevar durvis pielikt, pārsegus ?!?
Nu tad arī mana pacietība bija galā...